.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوگانگی حرف تا واقعیت رییس بازرگانی قائمشهر

در حالیکه رییس بازرگانی قائمشهر در مصاحبه روز سوم دیماه امسال با خبرگزاری فارس از عدم افزایش قیمت کرایه تاکسی های درون شهری قائمشهر و عدم ارائه گزارشی در خصوص این تخلف داده است ولی شهروندان قائمشهری از اولین روز آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها شاهد این افزایش قیمت ها علی الخصوص کرایه تاکسی بوده اند .
بنده بعنوان یک شهروند قائمشهری به این باب سخن و مصاحبه کردن و اینکه تغییری در قیمت کرایه های تاکسی رخ نداده است گلایه دارم چرا که اگر رییس محترم این اداره یک روز مثل دیگر مردم این شهر سوار تاکسی های درون شهری بشود می بیند که چطور رانندگان تاکسی ، کرایه 125 تومانی خود را به 150 تومان افزایش داده اند .
در صورت شکایت و اعتراضی به این رانندگان ، آنان در جواب به مسافران افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه ها را دلیل بحق افزایش قیمت کرایه ها اعلام می کنند .
حالاشهروندان که خود درگیر بسیاری از مشکلات زندگی هستند چاره ای بجزء سکوت و دادن کرایه زور و یا بقول شبهای برره "پول زورکی " را به رانندگان می دهند .
دیگه گذشت اون زمانی کسی که بدنبال حق خوری و انجام کار حلال باشد و راننده تاکسی که این کرایه را حق قانونی خود می داند و مسافر بدبخت هم مجبور به پرداخت آن است حق یا ناحق این مبادله پولی انجام می شود .
همه ما می دونیم شهروندان چشم بینا و آگاه جامعه هستند و می بایست در مقابل تخلفات به ادارات و ارگانهای مرتبط مراجعه نمایند ولی وقتی این زمان که مردم یا در صف عابر بانکها و صفهای طویل بانک برای دریافت یارانه ها هستند دیگر رمقی برای شکایت و اعتراض و پیگیری ندارند ولی مطمئنا مسئولان ادارات مرتبط در زمینه یارانه ها نیروها و افرادی را برای نظارت قیمتها گماشته اند پس چه بهتر در این خصوص تحقیقی نمایند.
همچنین از زمان آزادسازی یارانه ها افزایش قیمت کرایه آزانسهای مسافربری (تاکسی تلفنی ها) را در قائمشهر شاهدیم بطوریکه قیمت یک رفت و آمد داخل شهری از هزار به هزار و 200 تومان افزایش یافت و حتی برخی از این مراکز با بهانه آوردن و طولانی بودن مسافت مبادرت به دریافت بیشتر از این کرایه را می کنند در حالیکه در گذشته همین مسافتها را با قیمت کمتر طی می کرده اند .
حالا ما مانده ایم و واقعیت.به نظر شما خواننده گرامی حرف اقای شیرخانی رییس بازرگانی قائمشهر که گفته :خبرگزاري فارس: رئيس اداره بازرگاني قائمشهر گفت: هيچگونه افزايش قيمت در نرخ مواد غذايي و تاكسي‌ها نداشته‌ايم.درست است یا آنچه که مردم کارگر و مظلوم بعنوان یک اجحاف بزرگ و افزایش خودسرانه کرایه ماشین را شاهد است .
امید است با درایت و نظارت دقیق از سوی بازرگانی قائمشهر روند افزایش کرایه های تاکسی از این منطقه برداشته شود تا یک حس بدبینانه در مردم ولایتمدار این شهرستان نسبت به روند اجرای طرح بزرگ دولت و مجلس ایجاد نشود .
این هم آدرس اینترنتی خبر مورد نظر :
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910021028


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1389
بنده خودم یک برگه نرخ نامه دست راننده خط ... دیدم ولی بنده خدا میگفت بما گفتن سختگیری نکنین هرکی نداد کاری نداشته باشید تا یک ماه آینده قیمت جدید جا میافته اونوقت....
ب 5 دي 1389
چه نامه اي چه كشكي بابا بيان ببين چطور توي مسيراي مختلف دارند به زور كرايه اضافي مي گيرند حالا اين رييس اومده گفته نه بابا همه جا به به و چه چه است
یششش 5 دي 1389
خدا پدر و مادرتون را بیامرزه باز یه سایت و جایی هست که آدم بیاد حرف دلشو بزنه . بابا هی شعار میدن که گرانی نشده و کنترل میکنیم مثل حرف این رییس ولی از اونطرف مغازه دار ، راننده تاکسی ، نانوایی داره پوست می کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.